- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

قصيدة شوية وجع بقلمي محمود عبدالمنعم

قصيدة شوية وجع 
بقلمي محمود عبدالمنعم 
شوية وجع متلصامين بحبال ضلوعي
وحيطه عجوزه مبتنطقش خايف جوعي
انا شمسك اللي اغتصبوها 
وخلونى مش بنت بنوت
وانا نيلك اللي سامع وشاهد
وشايف كل واحد بيموت
لاجل متعيشي انتي ولا
تنزل دموعك ودموعي
طب لي مش بترودي عليا ولا 
عاوزه تسألي عليا ف غيبتي
هو انا مش شارب من حضنك 
ومهما قسيتي بقول حبيبتي
لي سايبه حامي البلد بيقتل
فيكي وبتخضعي نفس خضوعي
ودي اخر رساله راح اكتبها
لحد مافهم حاجه منك
!واذا كان عالدمعه راح اكتمها
ولا هابعد لحظه انك
ارجوكي ياشربة مية تروي العطشان
انا نفسي ادوق تانى حنان
ولا ابات الليل وعالخد دموعي
ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏شخص أو أكثر‏ و‏أشخاص يجلسون‏‏‏

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016