- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

(أسيرة الصمت)بقلم الشاعر⁦✍️⁩ صبري رسلان


 أسيره الصمت (308)

..................

نسيتني معاك 

كل مشاعري

دوبني هواك   ..

والفرحة إترسمت جوايا

ده حبيبي ملاك  ..

أهرب من شوقي لشوق

تاني وفى حضني لقاك 

وأستنى ميعادك على ناري يرويني هناك  

إتغير همس الليل فجأه 

لا بقيت حساك  ..

وتقرب مني 

أنسى وجودك 

أنا مش شيفاك 

الهمسه وبردت أحاسيسها وكرهت دفاك

مش عارفه  أنا  أيه 

غير حالي والقلب جفاك 

وعيوني ليه عايشه في 

حيره  بتقولي أنساك

معموللي بهجري وحرماني ولاأكون جواك

وأهد في حلمي اللي بنيته وأبيع  في هواك 

ودموع القلب  بترويني أحزان  أشواك

قدروا يفرقوا يسحروا 

بينا بحروف نهايات 

مش قادره إن أنا أقراك

تاني ولا عدت ملاك 

مغصوبه أعيش صمتي

لوحدي شارده أنا جواك

ولا عدتش فاكره ليالي

شهدك ولا همسي معاك

محرومه أحس بأنفاسك

وأنا فين وياك ..

أنا مين وأنا ليه مش فكراني طفوا ضي ضلام

وشموعي بدمعي خلاص 

دابت ما بقيت شيفاك

والصمت أسرني أنا جوايا بركان وهلاك

 بقلم .. صبري رسلان

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016