- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

(أحسنت التمثيل بجدارة)كلمات الشاعر/سيد حجازي


 أحسنت

أحسنت التمثيل بجدارة

ع المسرح وجمهور بيسقف

دموعك من عين غدارة

تتصدق من غير مابتحلف

أتقنت الدور وانا عاجزه

اتحرك او حتي ادافع

عشت سنين واناعايشه

عذاب ومرار مُروواقع

ماعرفش أمثل وانا أسفه

لقلبي اللي بقى كله مواجع

انا صدقي كان هوا خطيئتي

وبراءة قلبي المتأسف

أحسنت التمثيل بجدارة

عالمسرح وجمهور بيسقف 

حبيتك ماقدرش انا انكر

وخبيتك في القلب واكتر

وكنت صريحه وانا سازجه

مع واحد  متدرب واشطر

أخدني لدنيا وعشت أحلم

بفارس في خيالي وملثم

رماني بسهمه وانا هايمه

وصحي جراح قلبي النايمه

فنان ورومانسي ومؤلف

يتصدق من غير مابيحلف

سيدحجازي

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016