- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

وعن حالي بقلم .. صبري رسلان

وعن حالي
.................
وعن حالي متسألنيش ..
ما أنا جواك ما حستنيش
بداري الحزن جوايا
وأوصي العين
تكحل رمشها بليلي
وتلبس ما الغرام بساتين
وأغزل من الآنين طرحه
وأتذوق لفرح سنين
وتسعد بالهنا معايا
وترقص دنيتك في العين
وتتهنى بشهد الليل
وعن حالي متسألنيش ..
ما أنا جواك ما حستنيش
قالوللي الصبر موصوف ولك
ما حلمك مات ..
وعيشي الذكرى جواكي
ده وقتك فات ..
بقيت أصحى أعد أيام
وأقول بكره عليه ما جاي
وأشوف نفسي ..
وأقول نفسي ما ييجي
الحزن على بابي
هاتوللي من الألم كله
وأضحي بعمري لأحبابي
وعن حالي متسألنيش ...
ما أنا جواك ما حستنيش
بقلم .. صبري رسلان


التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016