- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

بنت قلبي كلمات/محمد احمد مندور

بنت قلبي
نفسي اكتبلك قصيده
 بس الحروف عنك بعيده

خايفه توصفك تلمسك
 عبير الورود بيتنفسك

الرقه والحنان مادين الايدين
لاجل تتحسسك
 يابنت قلبي البكر والوحيده

عاوز اخبيكي بين الجفون
 وابقي الوحيد له حق الطعم واللون

قالواعنك حوريه ورده جوريه
 قلت لا زيها ماشفتش العيون

اصل ملامحك عالخلق جديده
اتمني اصرخ بعلو الصوت
 عاشقك انا حد الموت

وخايف بحبي اخسرك
 تلاقي مشاعري ضعيفه ماتقدرك

ياراسيه جوايا يانبته جذورها عتيده
ضفرتني ضفاير شعرك
 خليتني بحنين لمشاعرك

مشتاق لبذور هواكي
 بستان عشق وجواه انا زرعك

ضميني وبلاش تكوني عنيده
ما انا نفسي اكتبلك قصيده
 بس الحروف عنك بعيده

كلمات/محمد احمد مندور

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016