- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

Hamdino Alshahawy صوني عرضي ( نور عيني )


Hamdino Alshahawy
Hamdino Alshahawy صوني عرضي ( نور عيني )
**********

صوني عرضي
الله يصونك 
وما تخونيش
اللي يخونك 
كوني احلي
الناس
في كونك
وأبقي وحدي 
انا في عيونك
بعشقك بهدوئك
انتي وبجنونك 
صعب انا وبغيرتي
كان الله في عونك 
الحبايب والعوازل
هيشوفوكي 
يحسدونك 
الحياة دي 
مستحيلة 
لو هعيش فيها
بدونك
احلي حرف
في الاسامي
كلها هو حرف
نونك 
جمال ملاك 
لما بتصحي 
وكمان ملاك
برضو 
في نومك
انا بعشقك 
ودبت فيكي
واي حاجة
تعمليها
مش هلومك 
اهم حاجة
تتستري 
جوه بيتك
وبهدومك 
انا هشيل
عنك همومك
مش عاوز اشوف
دمعة عيونك
يا جوهرة انا 
اللي أصوتك
صوني عرضي 
الله يصونك

حمدينو الشهاوي

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016