- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

=كنت براااهن======== بقلمى/فوقية خضر








 =======كنت براااهن========



بقلمى/فوقية خضر




كنت براهن يوم على قلبى





انه مايقدر يوم ينسااااااك




بس عناااادك ويا جفاااااك



خلااانى اتعود على بعدك




مابقتش بفكر فى هوااااك


يوم ورى يوم البعد يزيد



ليه فى كلامنا نعيد ونزيد



يلا خلاااص انساها القصة



اوعى تقولى... بحبك لسه


انت ماكنتش حب حقيقى

 
كنت وناااسة ......صف
حة
====انقطعت من كراسة

يوم اهو عدى..مش هيعود


كنت بتحلف ان انا روحك

ايوووة ...فهمت غيابك ليه

روحك طلعت......ردت فيه


كان لغيابك شوق وعذاااب

بس كلاام ووعود ووعووود


اياااام... راحت مش هتعود

حب حكمت عليه بالموووت

لمااخطر على بالك...... يوم


ابقى اترحم...ع الاحلاااام


قلب وكان......جرح وراااح


خلى كلااامك كله سكاااات


قول م الاخر حب وفااااات
إدارة

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016