- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

(بكره)بقلم الشاعر/أحمد نيازي

بكره  بقلم الشاعر/ احمدنيازى           بكره ياابنى هتفتكرني وتقول 
بقيت يتيم زي انامابقيت يتيم بكره هتحس بالمرار اسألني وهعيد التكرار ابويا كان ضلي علمني ازاي اصلي كنت بحبي علمني ازاي اقف والعب واجري علمني حروف الكلام رب بابا باي سلام هو ده ابويا وحشني صوته زعيقو انفاسه لما يضحك انا وهو واخويا وحشني صوت ابويا كنت بحس بخطوته علي العتب كنت بحبه بدون سبب حتي لما انحنا وظهر عليه التعب كنت بحبه من غير سبب كان حضنه ليه سند وجودو جنبي سند لسه جنبي يابا كلامك  من الغرق نجاني لما رحت ضاعت كل المعاني انت فاهم يابني قصدي ايه بكره هتدور عليه مش هتلاقيني بكره هتعرف ان حبك كان هو نن عيني بكره ياابني هتعرف انك بقيت يتيم لكن ابويا لسه جنبي جوه في قلبي انا ياابني مش يتيم

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016