- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

كنت ورده وانا جنايني وحيد احمد


كنت ورده وانا جنايني
كنا بنكمل بعضنا
كنت شايلك وانت شايلنى
مشتكاش يوم كتفنا
رضا القلوب كان جابرنى
تكون انت منى انا
ما فكرتش يوم تبعني
وتنسى ايام الهنا
قلت ملل.. حبه زعل
مسير الحنيه تضمنا
و طال الغياب و امل كذاب
بيقول لي هترجع لعشنا
لما توهتنا الليالي
اختفيت عن شطنا
خليت احساسي وجعني
لما اتنكرت لحبنا
وعمر بطوله تخدعني
و ايامى لعشرتك مطمئنه
طلعت من فصيله القطط
فصيلتك غريبه عن دمنا
يا ترى احنا اللي غلط
ولا ..ده من سوء حظنا
خساره فيك العتاب
خلاص ما عدتش تهمنا
******************
وحيد احمد
ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏شخص أو أكثر‏ و‏نشاطات في أماكن مفتوحة‏‏‏

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016