- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

عيون الناس بتحسدني ... علي عيونك ..

عيون الناس بتحسدني ... علي عيونك ... ... وكام ورداية بتفتح ... ف بستاني علي خدودك .. أنا جاي .. معايا الناي .. .. أغنيلك وأحكيلك .. ... علي شوقي ... ... علي شوقك ... ... تنامي الليل ... وأنا سهران علي بابك ... أراعيك ... ... وأحميك ... من الغدار ومن الخاين و ف عيوني أخبيك بيقولوا انساك وأدور علي غيرك ده انا روحي والغالي فدا عنيك ... ولو عطشان يا قدس ... ... آدي دموعي ترويك ... يا سيد الكل يا غالي أنا ليك أنا راسم علي قلبي خطاويك أنا حالف تعيش وتبقي ف العالي ... ونعلي كلنا بيك ... ... بحبك يا قدس

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016