- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

(بحبك حب)كلمات الشاعر/سيد حجازي

بحبك حب                                                                                        ولا زيه ولا ف الكون                     
بحبك حب                                                                                    بيقولو عليه مجنون                                                                                           لا قيس ولا لليلي                                                                              ولا قصة ف خيال هايله.                  
انا العاشق انا المفتون.                                                                  اناعاشق لأحلي عيون                              
بحبك حب                      
بتعلم من عنيك أسرار                                                                             وف بحورها انا البحار                                                                          بشوف خدك قمر ابيض                                                          ورموشك ورق أشجار                      
 وف عودك هتوه واحتار                         
 وبحُبك أنا الطيار.                
بحبك حب
ف شفايفك هقول مواويل
وهغني لك ياعيني يالليل
ويقولو أنا المجنون
وانا العاشق أنا المفتون
بحبك حب ولا زيه ولا ف الكون
بحبك حب
سيدحجازي

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016