- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

(صدمة) قصيدة بقلم الشاعر/أحمد طلبه

صدمه
=======
صدمه عليا

إنك تجرح قلبي بحرقه
وتبين إنها ومش فارقه
بجد هتبقي عليا مفاجئه
إنك هتبعني وتنساني

صعب حقيقي
صعب حقيقي الصدمة عليا.      
صعب بجد انا أبقي ضحيه
جات علي قلبي الضربه قويه
.    أقرب واحد هو  الجاني

ضربه قويه صحيح هزتني
لما مشاعرك انت خانتني
وبرود واحد بيموتني
ويقولي انتي اكيد فهماني

 إن مافيش دلوقتي نصيب
وان انا هبعد عنك اغيب
عايز الحق دا اكبر عيب
إن مشاعري بيك ظلماني

كنت بشوفك ليا ملاك
كنت بحس إن انا جواك
اكبر عيب انا كنت معاك
 بضعف منك وارجع تاني 

صدمه. حقيقي
ماانت صحيح ساكت ولاهمك.     
ماالاحساس مش باين منك
الله يغنيني خلاص عنك.    
ويعوضني  سنين احزاني 

صعب حقيقي الصدمة عليا
صعب بجد انا هبقي ضحيه
جات علي قلبي الضربه قويه
إنك تبقي عليا الجاني
========
✍️احمد طلبه

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016