- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

تمن الدبلتين بقلم احمد شاهين

تمن الدبلتين  بقلم احمد شاهين 

دق قلبى بٌحبك إنت

دق للى مش نصيبى

وإتقابلنا  فين وإمتى

ليه إتقابلنا يا حبيبى

كنت عارف من عينيك

إنى عمرى ما هبقى ليك

أه شارينى ومشتريك

حتى باقى العمر ليك

رغم شوقى والحنين

دق للى مش نصيبى

وإتقابلنا  فين وإمتى

ليه إتقابلنا يا حبيبى

كنت عارف من عينيك

إنى عمرى ما هبقى ليك

أه شارينى ومشتريك

كنت حاسس إننا 

الفراق مكتوب لنا

رغم عيشنا وملحنا

اللى باقى جرحنا

ونبقى بين المشتاقين

كنت بفرح بالثوانى

لما تجمعنا الأمانى

كنت م الأحزان بعانى

وانتى رايحه لحد تانى

وإنكتب لى أعيش حزبن

التحميل: اكتمل تحميل 689489 من 689489 بايت.

كنت فى الأحلام  ب عيش

واصحى م النوم  مالأكيش

ناس معاها لازم  تعيش

أما أنا  لا. ممعاييش

حتى. تمن الدبلتين

كلمات احمد شاهين

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016