- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

اخرج بره خيالك بقلم الشاعر⁦✍️⁩ أسامه جديانه


 اخرج بره خيالك

ليه بتميل دلوقتي

انا مش قد غرامك

ليه بتضيع وقتي

ماانا كنت زمان قدامك

كنت تقول دي اختي

لما طلبني غيرك

جي تقولي ياحبيبتي

كنت بتمنى حنانك

وبتحكيلك نظراتي

ماشوفتش غير اهمالك

دايما تبعد عني

ليلي نهاري اراقبك

وأقول يمكن يفهمني

واشغل وقتها بالك

وتاخد بالك مني

تحكيلي اللي فى قلبك

واوصفلك مشاعري

كل مااقرب ألقى صدودك

زاد فى القلب همومي

قلت راح ابعد وكفاية ألمك

ليه بتهين كرامتي

جي دلوقتي تقول بحبك

قلبي يحبك لكن جرحي منعني

انا أدمنت خلاص بعدك

واللي طلبني عاشقني

 مش ممكن اسقيه من ظلمك

ارجوك ابعد عني

                           (((أسامه جديانه)))

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016