- -->
موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
الرئيسيه
جاري التحميل ...
الرئيسيه

(وفر بكائك)كلمات الشاعر/سيد حجازي

وفر بكائك.                                                                                 خليه لوقت.                                                                           الجرح أحسن.                                                                                   لما بجد تعيش وتحزن                                                                                              
لما تخاف م الدنيا.                                                                        زيي وترتجف.            
ان كان على التمثيل.                                                                    لاء ممثل محترف.             
كل مرة سيناريو.                                                                            شكل ومختلف
إنت ايه إنت ليه
ف الخداع تاخد وسام
ف التلون و عذب الكلام
انشودة حلوة بتتعزف
خلعت قلبي من مكانه
كنت السند وشافك أمانه
رديت حنانه بطعنه جامدة
 ومن جرحه نزف
لا لا انت جرحك مختلف
لأنك أنت كنت اول حد احبه
كنت اول حد أضمه حداحسه
حد اقول له ان هوا حب عمري
صحيت وانا من غير أنا
ضاع مني عمري  واتحذف
وفر بكاء الندم ماهينفعك
لما يجيك طوفان وظالم يصفعك
وتعيش في جرح ومختلف
وتعيش بخوفي وترتجف
وفر بكائك والأسف
سيدحجازي

التعليقات



إذا أعجبك محتوى الموس الشعريه وعه ا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك الموسوعه بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

جميع الحقوق محفوظة

موقع مليون شاعر وشاعره مصرى وعربى

2016